2018-01-21

Kairó, állatkerti séta

(1 szavazat)

Elérkezett az utolsó napunk itt Kairóban, sok mindent láttunk érdekes helyeken fordultunk meg, remek ételeket ettünk, jókat kávéztunk. Az utolsó szállásunkon ki akartak velünk fizettetni még egy napot, de egy óra vitatkozás után belátták, hogy nekünk van igazunk, miután visszanézettetük velük a kamerákat, de ne is menjünk bele, gyorsan elhúztunk arról a helyről. Sajnos az ilyen apró dolgok nagyon megkeserítik a kirándulás napjait, főleg, hogy az idő pénz és a turistának pont az időből van kevés. Erélyes határozott fellépés kell, különben lehúznak, cserébe én fogom lehúzni őket a tripadvisor-on.

A kis vita után kénytelenek voltunk egy harmadik szállást is igénybe venni, mert a buszunk csak hajnalban indul, de ez már rutinosan ment. Gyorsan kivettünk még 1 napot és elindultunk az állatkert felé, ami 4km-re volt a szállástól. Útközben sok fénykép készült. Átkeltünk a Níluson és átvágtunk egy szigeten, mondtam is olyan mintha a Csepel szigeten lennénk egyik oldalról a Duna a másikról a Kis-Duna, méreteiben is hasonló volt a folyó, de sziget sokkal kisebb volt. Elérkeztünk az állatkerthez, jól körbejártuk és Eszternek sikerült egy kis oroszlánnal közös fényképet csinálni, persze kicsit meg is gyúrta közben. Megnéztük a hüllők házát, és beültünk egy 3D-s vetítésre is. Miután végeztünk elindultunk a pályaudvarra ellenőrizni, hogy tényleg indul-e járat és megkérdeztük a pontos helyet is. Majd elmentünk és ettünk két nagy csirkés shaurmát.

Összeségében tetszett Kairó, de már várom, hogy végre a saját ágyamban aludjak egy nagyot.

Lépj velünk kapcsolatba

Bármilyen kérdésed lenne nyugodtan keress minket igyekszünk 24 órán belül megválaszolni