2018-01-19

Kairó, szállás hosszabbítás

(1 szavazat)

Az elmúlt napokban annyira elszaladt az idő, hogy megfeledkeztünk a szállás meghosszabbításáról. Szoltunk a recepción, hogy hosszabbítanánk, mondták ok, de megnézik a foglalásokat. A reggeli után közölték, hogy kivették a szobánkat már és jelenleg nincs másik szabad szobájuk sem. Mára állatkerti kirándulást terveztünk, de ez az apróság miatt, hogy nem lesz hol aludni, egy kicsit át kellett ütemezni a dolgokat. Gyorsan átbeszéltük mit akarunk még csinálni és mennyi időre lesz szükség mindehhez. Itt Kairóban könnyű szállást szerezni, mert ezek a hostelek, amibe mi is megszálltunk egy nagy belvárosi ház 4. emeletén volt,de minden szinten más más cégek is üzemeltetnek hostelt. A biztonság kedvéért kerestem egyet a booking.com-on saját fürdőszobával reggelivel néztem egy árat két napra, volt szabad lehetőség is, de át kellett volna mindent hurcolni kb 800 méterrel arrébb lévő lakásba. Gyorsan végigfutottunk a házon és találtunk egy megfelelő lakrészt egy emelettel lejebb. Gyorsan kivettük és ki is fizettük előre, az átpakolás ki és be checkolás megvolt fél óra alatt. Sajnos ezzel az elcsúszott idővel már nem volt érdemes nekivágni az állatkertnek, ezért az utolsó napra tervezett dolgainkat vettük előbbre. Gyalogosan nekivágtunk Kairó utcáinak, felkerestük a Kairói tornyot, ami az egyik mesés kis szigeten fekszik és tovább bújtuk a bazárokat és boltokat és majdem mindent sikerült is beszerezni ami tervbe volt. Az ebédünket a Nílus partján egy Paprika restaurant névre keresztelt helyen fogyasztottuk el, ahol az étlapon még marha gulyás is volt. A napot egy olasz jellegű étteremben zártuk egy szuper jó pizzával és tiramisuval, banános és dinnyés frissítő kisérettel.

Lépj velünk kapcsolatba

Bármilyen kérdésed lenne nyugodtan keress minket igyekszünk 24 órán belül megválaszolni